Monday, August 19, 2013

Flexi spring japanese pouches


Sambata trecuta am fost la Festivalul Quiltului organizat in Birmingham. Un Festival mare international unde erau expuse foarte multe quilturi din diferite tari. 
Mi-am luat stofe, accesorii, panglicute, ace etc. La masuta Japanese links mi-am luat seturi de gentuta (forma felinar) si pungute cu incheieturi metalice magnetice.
Al doilea set, care cu pungute, l-am si cusut saptamana trecuta. Se coase usor. Sunt doua forme una alungita si alta mai lata in care e usor sa porti niste banuti, ruj si inca cate ceva maruntel (din punga asta e mai usor sa scotocesti sa ajungi banutii). Pe cind in acea lunguiata se poate de purtat telefonul mobil sau ochelarii :)

Прошлую субботу ездила на выставку квилтов в Бирмингеме. Большой инернациональный был фестиваль. 
Я себе накупила материалов, ленточек, иголок и других мелочей. А также купила несколько наборов :)
У японского стола купила два набора: один сумка-фонарь с вышитым карманом сашико, другой набор два кошелёчка (или маленькие кармашки) с металлическими магнитными удлинёнными застёжками.
Вот их то я сегодня и покажу. Легко шьются, интересные застёжки - которые легко открываются. Кошелёчки двух форм - удлинённая в которой можно телефон или очки или карандаши носить, а в широкую можно и денежку положить (потом легче доставать), помаду и ещё кое-что из мелочей. 


From Quilt Festival in Birmingham last Saturday I bought a nice set of two little pouches with metallic magnetic claps. The set is from Japanese links. Nice japanese fabrics plus magnetic claps of two sizes.  I finished little pouches last week. Very easy to sew and different things I can carry in little pouches :)


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments ;)