Wednesday, December 15, 2010

Birdie garland

Tot alegand ce sa mai brodez pentru sarbatoare, mi-am adus aminte de un cadouas a revistei CrossStitcher niste forme de pasarele albe si albastre din fetru, ata si canvaua tot erau incluse, mi-a ramas doar sa iau acul in mana si sa brodez micutele ornamente pentru a umple spatiile rotunde a burticilor pasarelelor. Am hotarat sa nu fac o girlanda lunga (fiindca o am pe cea cu flagulete) si sa fac 2 girlande verticale, deci mi-a iesit asa:

В одном из прошлых номеров Кросститчер был подарок фетровые птички. Предполагалось сделать гирлянду из птичек. Из нескольких дизайнов для брюшка птичек выбрала и вышила на канве и нитками которые тоже были приложены. Я подумала не делать цепочку из птичек, потому что одна уже имеется из флажков из предыдущего поста, а сделать две вертикальные:



La una din ele am atarnat un pompom-periuta facut din atele ramase de la brodat si la alta am pus o mergelusa de la Victoria.

К одной гирлянде подвесила кисточку сделанную из оставшихся от дизайна ниток, а к другой бусину подаренную Викторией.




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments ;)