Thursday, November 25, 2010

Laureline Broderie "Joyeux Noel"

Schema de Laureline Broderie imi place si se brodeaza usor. Culorile sunt foarte placute. Pe timp ce brodez ma relaxez. Mai am un picut pin o termin, dar ard de nerabdare sa va arat ce-mi iese :)



Am terminat ceva inainte si aventura "Les amis sont...". Inca mi se invartesc in cap idei de finisare, de aceea o arat acum asa cruda, si cind o voi finisa va mai arat odata.



Si tot cu gandul la Craciun mi-a venit idee sa fac flagulete de Craciun pe canva rosie Zweigart care mi-a ramas din anul trecut de la broderia "L'arbre de Noel", si elementele (sania, pasarica cu casuta, jucariile de brad, cadoul ) tot le-am brodat din schema ceea. Mi-a ramas sa le asamblez si degraba pot decora casuta de Craciun...









Cu ganduri la Craciun,
Lina

1 comment:

  1. Lina ce panza folosesti pentru prima broderie? (cea de culoare gri)

    ReplyDelete

Thank you for your comments ;)