Thursday, October 28, 2010

Fushias - dancing ballerinas

Design: Dany
Fabric: Brittney 28 count vopsita cu ceai
Ate: DMC




Imi plac fuxiile. Fiecare floricica e ca o balerina micuta in tutu si cu fustita ridicata, cu picioruse lungi si care sta gratios pe pointe... Dar si culoarea acestor floricele e atat de vie si vesela incat nu pot sa trec pe linga ele fara sa ma opresc pentru un moment ca sa le admir.
Indata ce am zarit la Dany acest design am hotarat ca trebuie neaparat sa-l brodez. Am vrut imaginea sa iasa foarte finuta si am brodat pe 1x1 ate. Culorile am ales DMC din colectia mea de ate. Stofa am vopsit-o in solutie de ceai.
Am hotarat s-o finisez ca un pinkeep in forma de casuta cu un inel de lemn ce atarna, pentru a agata pe el ate. Broderia am cusut-o pe fetru bej.
Pe foto e si un degetar cu fuxia pe care l-am procurat de la expozitie foarte ieftin - doar 1 lira. Ma bucur ca am asa bogatii ;)

Cele bune,
Lina

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments ;)