Monday, February 7, 2011

Knitting time

Am impletit o caciulita lui Luca cu 3 colturi si 3 pompoms!
Modelul vazusem intr-un magazin NEXT, uzorul l-am gasit pe internet:

I knitted a hat for Luca with three funny pompoms. The pattern I've seen in one of the NEXT shops:



Mai aveam pofta de impletit si Ioana dornica sa aiba si ea ceva impletit de mama, m-au pus pe treaba sa-i fac un fular scurt detot, dar care se incheie pe un nasture. Marginutele verzi le-am facut mai voalate sa fie mai aratos modelul ;)
Ii place foarte mult posesoarei fularul, mai ales ca e de culori aprinse ;)
Pentru foto, l-am masurat pe mine:

The knitting time is not over. My daughter wanted a scarf, and I knitted a short one, but I've decided to put a button at one end for the easiest way to fasten it, but not to tie. The green edges I did a little veiled, to add more feminine look.



Deja a trecut un an de cand am inceput sa brodez icoana si ma mustra constiinta ca am intins mult, si m-am apucat foarte serios de ea. Trebuie sa o finisez si apoi ma apuc de alte broderii! Deci am brodat mana si haina de pe umarul Maicii, acum continui cu haina si iata ca deja ating marginea de jos si deja deja e mai vesel, caci aproape vad finalul. Urmatorul lucru care urmeaza sa-l brodez este maneca albastra cu diamante pe ea.


It's one year since I've started to embroidery the Icon, so I've decided to finish it asap.




Si ultima ce am mai facut cateva zile in urma este o cutiuta din stofa, pe care demult vroiam sa o fac inspirandu-ma din blogul Tatianei - http://vechernie-posidelki.blogspot.com, dar dupa un master klass de la http://thestitchinchicken.com/2009/06/13/tutorial-fabric-bucketbasket/. Imi place cum a iesit, dar urmatoarea cutiuta (caci planific sa mai fac si Ioanei una) o voi face sa fie mai tare, deci voi pune flizelin intre straturile de stofa sper sa ajute :)
Astept si niste stofe din America, deci cum vor ajunge ma apuc sa cos si ei o cutiuta.

The last week I sew the fabric basket which I wanted to do some months ago. And I finally did it. I found a good tutorial here: http://thestitchinchicken.com/2009/06/13/tutorial-fabric-bucketbasket/, and it was very easy for me to follow it and finish my basket. A good storage for my fat quarters.








Ieri am iesit pina la un magazin de stofe, nou pentru mine, si am procurat niste stofe si creion pentru transferul desenelor. Ei, si inca niste maruntisuri...

Yesterday I went shopping in a new fabric shop. I bought some fabrics, threads and pencil to use in transfering pictures on fabric.


2 comments:

  1. hi Lina! sunt fascinata de lucrarile tale, demult te asteptam cu ceva frumos si uite ca dintr-o data ne-ai fascinat cu caciulita, fularul cu nasture - care e unul superb... Boxa e minunata si + ca e facuta de tine... Bravoooo Lina, Hugs! Liuba

    ReplyDelete
  2. Hello, hello Liuba! ma bucur ca asteptarile nu au fost in zadar si iti plac lucrusoarele care le-am faurit ;) multumesc pentru apreciere si sustinere. Numai bine ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comments ;)